Welke betaalmogelijkheden heb ik ?

Na het plaatsen van de bestelling kan je:
* Op een makkelijke en veilige manier betalen via IDEAL. 
* Vooraf overmaken op de rekening van Feelingsonline. 
* Contant betalen wanneer je de bestelling komt afhalen.

Binnen hoeveel dagen ontvang ik de bestelling?

Bij ontvangst van de betaling zullen wij je bestelling versturen. 
Wij streven ernaar, dat wanneer een artikel op voorraad is, en je besteld op werkdagen voor 16 uur, de bestelling dezelfde dag tot uiterlijk binnen 48 uur wordt verzonden.
Wanneer een artikel niet op voorraad is, of een langere levertijd heeft, bij bijvoorbeeld maatwerk, staat dit bij het artikel vermeld.

Houd er wel rekening mee dat Post NL niet meer op maandag bezorgd.

Wat betaal ik aan verzendkosten ?

 
Brievenbuspost tot 100 gram € 2,95
Brievenbuspost tot 250 gram € 3,50
Brievenbuspost tot 1 kilo € 4,95
Brievenbuspost vanaf 1 kilo € 4.95
Pakketpost tot 10 kilo € 5.95
 
*Op 1 januari 2017 zijn de tarieven van Post NL gewijzigd.

*Post NL bezorgd niet meer op maandag, hierdoor kan het zijn dat een bestelling die gedaan   is op vrijdag na 16 uur, pas op dinsdag bezorgd word.

*Het is ook mogelijk je brievenbus zending te volgen met de extra service van Post NL.
Kies hiervoor bij de extra leveringsopties, en volg je zending voor € 2.50 extra



 
 

Belgïe:                                                                                   
 Brievenbuspost tot 500 gram  € 4.95
 Pakket tot 10 kg.     € 9,95
 Pakket tot 20 kg.  € 14,95  


Duitsland:                                                                                     
 Brievenbuspost tot 500 gram  € 5.75
 Pakket tot 10 kg.     € 10.00
 Pakket tot 20 kg.  € 14,95  

                                                                                                                         
 
Ophalen
 

Het is altijd mogelijk om je bestelling op te halen. Dit kan in Pernis, maar ook in Dinteloord. Daar zijn vanzelfsprekend geen extra kosten aan verbonden, maar plaats wel eerst je bestelling via de website.
Je krijgt een bericht als je bestelling klaar staat.
Daarna kunnen we een afspraak maken wanneer je je bestelling op komt halen.

Heb je vragen over de levering of verzendkosten, neem dan gerust contact op.
 

 

Ruilen/Retourneren

Mag ik een artikel terugsturen ?


Ja dat mag.
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@feelingsonline.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten."

Zijn er artikelen die ik niet terug mag sturen ?

Artikelen die speciaal voor jou besteld zijn, kunnen niet retour, tenzij het artikel defect is.
Een artikelen die door eigen toedoen defect is gemaakt mag uiteraard ook niet retour

Spaarpunten

Voor iedere euro die je uitgeeft bij Feelingsonline krijg je een spaarpunt.*
Een spaarpunt is €0.05 cent waard.
Deze kan je onbeperkt sparen en inleveren bij een bestelling naar keuze.
Je ontvangt extra spaarpunten bij het invullen van het beoordelingsformulier van Webwinkelkeur en bij speciale acties.

* de spaarpunten worden alleen toegevoegd bij online bestellingen.



| Meer