We staan voor je klaar en helpen je graag met advies en met alle vragen over onze collectie, bestellen, betalen, verzenden, bezorgen,afhalen, retourneren en ruilen!
Wij zijn te bereiken op werkdagen van 9:00 -17:00 uur.
Voor direct contact kun je het beste whatsappen of chatten
Je kunt ook een (prive) bericht plaatsen via
Facebook of vul het
contactformulier in.
Meestal ontvang je dezelfde (werk)dag nog een reactie terug en anders binnen 24 uur* . * m.u.v. van feestdagen.
Contactgegevens
Contactpersoon:
Susanne van der Linde
Afhaaladres:
Torenmolen 10
​4671 HR Dinteloord
Tel: 06-40786581
Email :info@feelingsonline.nl
Kamer van Koophandel
Ingeschreven bij de K.v.K. te Rotterdam
Dossiernr: 59302194
BTW nummer: NL001621766B60
Bankgegevens
KNAB t.n.v Feelingsonline
IBAN: NL77KNAB0255150326
BIC: KNABNL2H
Klachtenafhandeling
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@feelingsonline.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.